Infolina programu
801 808 108
Czynna w dni powszednie od 8:00 do 17:00

Zawody na trudne czasy
 

Program składa się z 5 cyków szkoleniowych w których biorą udział wszyscy uczestnicy: 1. Przedstawiciel handlowy 2. Telemarketer 3. Pracownik call-center 4. Windykacja telefoniczna 5. Rozwój osobisty - Prawo jazdy kat. B (dla części uczestników)


Cena szkolenia
Bezpłatne
Termin szkolenia Od 2010-03-03 do 2010-03-03
Czas trwania szkolenia Dni 1 / godzin 7
Miejsce szkolenia Warszawa (Szkoła Językowa THE TOWER)
Typ szkolenia Szkolenie otwarte
Dofinansowanie Przez EFS
Tytuł projektu Zawody na trudne czasy
Termin zgłoszeń upływa 2010-02-12 - Szkolenie zakończone
Kontakt w sprawie szkolenia Anna Szałaj , tel 224285883
Opcja i tryb szkolenia Stacjonarne / Środek tygodnia
Instytucja szkoleniowa STS s.c. zobacz 
Ocena
 
(Opinii: 0) Zobacz wszystkie
oceń 
  • Szczegóły  
     
    Minimalna ilość uczestników 12 os.
    Maksymalna ilość uczestników 12 os.
    Zakwaterowanie nie
    Wyżywienie tak
    Materiały dydaktyczne tak


    Skrócony opis szkolenia
    Program składa się z 5 cyków szkoleniowych w których biorą udział wszyscy uczestnicy:
    1. Przedstawiciel handlowy
    2. Telemarketer
    3. Pracownik call-center
    4. Windykacja telefoniczna
    5. Rozwój osobisty
    - Prawo jazdy kat. B (dla części uczestników)
    Opis terminu szkolenia
    8:00-15:00
    Adresaci szkolenia
    W projekcie mogą wziąć udział bezrobotni i osoby nieaktywne zawodowo z województwa mazowieckiego w wieku od 18 do 65 lat, posiadające średnie lub wyższe wykształcenie.
    Forma przyjmowania zgłoszeń
    Zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie pod numerem 22 428 58 83, poprzez formularz na stronie www.zostanhandlowcem.pl oraz podczas spotkań informacyjnych (terminarz na stronie www).
    Cel szkolenia
    Celem projektu jest przygotowanie do pracy w zawodach:
    * Przedstawiciel handlowy
    * Specjalista ds. obsługi klienta
    * Doradca klienta
    * Sprzedawca
    * Telemarketer
    * Pracownik call-center
    * Pracownik windykacji telefonicznej
    * Inne stanowiska związane z pracą z klientem.
    Program szkolenia
    Projekt ”Zawody na trudne czasy” składa się z 5 cyklów szkoleniowych, w których obowiązkowo będą brali udział wszyscy uczestnicy i uczestniczki. Udział we wszystkich szkoleniach jest bezpłatny.

    Ponadto w ramach projektu wybranych 32 uczestników i uczestniczek będzie miało możliwość wzięcia udziału w bezpłatnym kursie prawa jazdy kategorii B wraz z egzaminem państwowym. Pozwoli to na zdobycie uprawnień niezbędnych w pracy np. przedstawiciela handlowego.


    1. Cykl szkoleniowy: Przedstawiciel handlowy
    Ta część projektu przygotowuje do podjęcia pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego i pokrewnych oraz dostarcza najważniejszych narzędzi niezbędnych w pracy na innych stanowiskach handlowych. Przewidziane są 72 godziny szkoleń rozłożone na 8 dni. Na program cyklu szkoleń składają się następujące zagadnienia:

    * Przygotowanie do pracy przedstawiciela handlowego
    * Pierwsze spotkanie z klientem
    * Negocjacje handlowe
    * Domykanie kontraktu handlowego
    * Gra symulacyjna
    * Merchandising
    * Interaktywna prezentacja oferty w do grupy odbiorców
    * Matematyka handlowa
    * Programy komputerowe przydatne w pracy handlowca



    2. Cykl szkoleniowy: Telemarketer
    Podczas 24 godziny szkoleń (około 2,5 dnia) uczestnicy i uczestniczki dowiedzą się w jaki sposób prowadzić sprzedaż produktów przez telefon. Na program cyklu szkoleń składają się następujące zagadnienia:

    * Narzędzia budowania kontaktu telefonicznego z klientem
    * Prezentacja oferty handlowej w relacji indywidualnej
    * Techniki sprzedaży
    * Radzenie sobie z zastrzeżeniami i wątpliwościami klienta
    * Techniki zamknięć sprzedaży



    3. Cykl szkoleniowy: Pracownik call-center
    W ramach tego cyklu szkoleniowego uczestnicy i uczestnicy nauczą się prowadzić komunikację telefoniczą z klientem bez elementu sprzedaży (udzielenie informacji, załatwienie sprawy, przyjęcie reklamacji, itp.). Na program 32-godzinnego (3,5 dnia) cyklu szkoleń składają się następujące zagadnienia:

    * Rozpoznanie oczekiwań klienta w komunikacji telefonicznej
    * Trudne sytuacje w relacjach handlowych – asertywność handlowa
    * Obsługa klienta w sytuacji reklamacyjnej



    4. Cykl szkoleniowy: Windykacja telefoniczna
    Celem tego szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowiskach związanych z windykacją należności w taki sposób, by nie zamykała ona możliwości dalszej współpracy z klientem. Na tę część składają się 64 godziny szkolenia rozbitego na 7 dni. Zakres tematyczny zajęć będzie obejmował następujące zagadnienia:

    * Psychologia dłużnika
    * Budowanie porozumienia z dłużnikiem
    * Etapy rozmowy windykacyjnej
    * Wymówki i gry dłużnika
    * Typologia dłużnika i postawy windykatora
    * Asertywne komunikaty
    * Sankcje w windykacji
    * Ustępstwa windykatora
    * Prawne aspekty windykacji
    * Gry symulacyjne



    5. Cykl szkoleniowy: Rozwój osobisty
    W ramach tej części projektu uczestnicy i uczestniczki otrzymają wsparcie w zakresie efektywnych sposobów poszukiwania pracy. Przewidzianych jest 16 godzin (2 dni) warsztatów, na które złożą się następujące moduły tematyczne:

    * Metody poszukiwania pracy
    * Uczestnictwo w rozmowie kwalifikacyjnej
    * Autoprezentacja
    * Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych

    Ponadto zaplanowane jest także indywidualne wsparcie pośrednika pracy, który wspierał będzie proces wyszukiwania ofert oraz będzie pomagał przygotować się do rozmowy o pracę.
    Opis metodyki szkolenia
    Szkolenia warsztatowe

    Zależy nam na tym, aby projekt ”Zawody na trudne czasy” rzeczywiście pozwolił uczestniczkom i uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy handlowca, a w konsekwencji – zwiększył ich szansę na podjęcie zatrudnienia.

    Takiego efektu nie zapewnią wielogodzinne, nudne wykłady prowadzone przez teoretyków. Dlatego podstawową metodą szkoleniową będą warsztaty odbywające się w małych, 12-osobowych grupach, prowadzone przez trenerów będących jednocześnie doświadczonymi handlowcami.

    Zajęcia tego typu oparte są na aktywizacji wszystkich uczestników i wykorzystują elementy procesu grupowego. Dzięki temu uczestnicy i uczestniczki kursu będą uczyć się poprzez doświadczenie różnych sytuacji, z którymi mogą zetknąć się w swojej przyszłej pracy.

    Trenerzy wykorzystywać będą różnorodne metody pracy aktywnej takie jak burza mózgów, czy moderowana dyskusja w grupie. Przykładowe sytuacje handlowe będą odgrywane przez uczestników i uczestniczki w formie scenki. Każda scenka będzie nagrywana, a następnie analizowana wraz z grupą pod kątem możliwości zwiększenia efektywności kontaktu z klientem. Aby ochronić prywatność uczestników i uczestniczek projektu po zakończeniu analizy wszystkie nagrania będą natychmiast usuwane.

    Z każdego modułu tematycznego uczestnicy i uczestniczki otrzymają prezentacje lub skrypty zawierające informacje z omawianych zakresów.


    Gry symulacyjne

    Podczas zajęć w formule gier symulacyjnych uczestnicy i uczestniczki w jedno-dwuosobowych zespołach prowadzą realny proces negocjacji według instrukcji podanych w scenariuszu. Stwarza to okazję do intensywnego treningu praktycznych umiejętności handlowych oraz natychmiastowej korekty w oparciu o informację zwrotną od trenerów prowadzących zajęcia.


    Konsultacje indywidualne (coaching)

    W trakcie projektu uczestnicy i uczestniczki będą mieli możliwość skorzystania ze wsparcia w budowaniu narzędzi umożliwiających monitorowanie procesu rozwoju własnych kompetencji. W biurze projektu dyżurować będą trenerzy świadczący indywidualne bądź grupowe doradztwo. Także po każdych zajęciach będzie istniała możliwość skonsultowania swoich wątpliwości z trenerem bądź treningu zdobytych umiejętności indywidualnie lub w niewielkich grupach. Z konsultacji będzie mógł skorzystać każdy zainteresowany uczestnik lub uczestniczka projektu.
    Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
    Kompetencje niezbędne do pracy m.in. w następujących zawodach :

    * Przedstawiciel handlowy
    * Specjalista ds. obsługi klienta
    * Doradca klienta
    * Sprzedawca
    * Telemarketer
    * Pracownik call-center
    * Pracownik windykacji telefonicznej
    * Inne stanowiska związane z pracą z klientem.
    Zakres usług wchodzących w szkolenie
    Oprócz szkoleń w projekcie przewidziane są możliwości wsparcia indywidualnego:

    * Indywidualne konsultacje dla zainteresowanych
    * Przygotowanie do rozmowy z pracodawcą
    * Pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych (cv, list motywacyjny)
    * Dostęp do aktualnych ofert pracy z regionu w zawodach związanych z projektem
    Warunki ukończenia szkolenia
    Po zakończeniu udziału w szkoleniach każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniach oraz indywidualną teczkę referencyjną, zwierającą opis zdobytych w trakcie projektu umiejętności. Dzięki temu w trakcie rozmowy rekrutacyjnej z potencjalnym pracodawcą absolwent kursu stanie się bardziej atrakcyjnym kandydatem względem swoich konkurentów.
  • Trener  
     
    Mirosław Spaniał
    Mirosław Spaniał
    Specjalizacja
    Szkolenia handlowe
    Doświadczenie
    Posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży w firmach dystrybucyjnych (Abco, Milo) oraz w międzynarodowych korporacjach branży FMCG, gdzie pracował jako: przedstawiciel handlowy (Ferrero), kierownik regionalny (Cadbury Wedel), district manager (Reckitt Benckiser), krajowy kierownik sprzedaży ( Premium Foods). Z wykształcenia magister Nauk Społecznych. Dodatkowo ukończone studia podyplomowe Zarządzanie Finansami Firmy i Marketing. Z Grupą STS współpracuje od 2008 roku. Specjalizuje się w następujących zagadnieniach: rekrutacja pracowników w tym assessment center, techniki sprzedaży, szkolenia dla działów sprzedaży, obsługa klienta, prezentacja handlowa, merchandising, planowanie i organizacja pracy managera.
    Krzysztof Grudniak
    Krzysztof Grudniak
    Specjalizacja
    Szkolenia handlowe
    Doświadczenie
    Posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży, pracując na różnych stanowiskach w międzynarodowych firmach między innymi z branży FMCG i farmaceutycznej: przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów (Masterfoods Polska), konsultant medyczny, sales supervisor (Novartis Consumer Health), key account manager (Imation), sales manager (Amica Medical). Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie szkoleniowej oraz jako trener wewnętrzny w firmie Polfarmex. W Grupie STS specjalizuje się w warsztatach: ”Szkolenia handlowe dla działów sprzedaży” ”Negocjacje z kluczowymi klientami”. Z wykształcenia magister Wychowania Fizycznego, dodatkowo ukończone studia podyplomowe z zakresu: ”Marketing Polityczny i Medialny” w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie.
  • Miejsce szkolenia  
     
    Adres
    Szkoła Językowa THE TOWER
    02-703 Warszawa, ul. Bukowińska 22/8b


    Odśwież mapę